Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Міхановська Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Міхановська Н. Г. Психопатологічні розлади у дітей раннього віку (клініка, діагностика, підходи до реабілітації) [Електронний ресурс] / Н. Г. Міхановська, Е. А. Михайлова // Український вісник психоневрології. - 2007. - Т. 15, вип. 2. - С. 84-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2007_15_2_27
| 2. |
Михайлов Б. В. Психотерапевтичний супровід сім’ї із дитиною раннього віку, хворою на епілепсію [Електронний ресурс] / Б. В. Михайлов, Н. Г. Міхановська // Український вісник психоневрології. - 2013. - Т. 21, вип. 3. - С. 129-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2013_21_3_37
| 3. |
Міхановська Н. Г. Психоаналітичні теорії в аспекті психопатології раннього віку [Електронний ресурс] / Н. Г. Міхановська // Український вісник психоневрології. - 2009. - Т. 17, вип. 4. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2009_17_4_11
| 4. |
Міхановська Н. Г. Шляхи удосконалення психіатричної допомоги дітям раннього віку [Електронний ресурс] / Н. Г. Міхановська // Український вісник психоневрології. - 2010. - Т. 18, вип. 3. - С. 141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2010_18_3_173
| 5. |
Михайлов Б. В. Розлади аутистичного спектра в дітей раннього віку з перинатальною травмою головного мозку і стосунки дитина–матір: клінічна картина та корекція [Електронний ресурс] / Б. В. Михайлов, Н. Г. Міхановська, І. В. Романова // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2014. - № 4. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2014_4_6
| 6. |
Міхановська Н. Г. Роль психотерапевтичного втручання в комплексі допомоги дітям із перинатальним ураженням нервової системи [Електронний ресурс] / Н. Г. Міхановська // Український вісник психоневрології. - 2012. - Т. 20, вип. 3. - С. 203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2012_20_3_317
| 7. |
Міхановська Н. Г. Удосконалення діагностики наслідків домашнього насильства у дітей з використанням напівструктурованого інтерв’ю [Електронний ресурс] / Н. Г. Міхановська, Д. В. Штриголь, О. Л. Луценко // Психіатрія, неврологія та медична психологія. - 2019. - Вип. 11. - С. 73-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psyneur_2019_11_12
| 8. |
Боброва О. В. Математична модель прогнозування тяжкості перебігу коронавірусної інфекції та основні протиепідемічні заходи в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Боброва, Н. Г. Міхановська, П. В. Нартов, К. А. Кривонос, В. С. Маслова, В. М. Шарапов, С. М. Воробйов // Міжнародний медичний журнал. - 2020. - Т. 26, № 2. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmzh_2020_26_2_14
| 9. |
Сотнікова-Мелешкіна Ж. В. Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям та психосоціальне функціонування школярів: скринінгові методи оцінки [Електронний ресурс] / Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна, Н. Г. Міхановська, Г. Є. Островська, Н. Г. Романова // Вісник проблем біології і медицини. - 2020. - Вип. 4. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2020_4_19
| 10. |
Боброва О. В. Організація профілактичних заходів щодо запобігання нервово-психічним ускладненням токсоплазмозу та токсокарозу в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Боброва, П. В. Нартов, Н. Г. Міхановська, К. А. Кривонос // Актуальна інфектологія. - 2020. - Т. 8, № 5-6. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akinf_2020_8_5-6_5 Розглянуто питання актуальності проблеми токсоплазмозу й токсокарозу, клінічних проявів захворювань, характеристики біоелектричної активності головного мозку хворих на токсоплазмоз і токсокароз та профілактичні заходи щодо запобігання нервово-психічним ускладненням паразитозів у сучасних умовах в Україні.
| 11. |
Боброва О. В. Основні клінічні прояви нервово-психічних ускладнень при токсоплазмозній інфекції та їх неспецифічна профілактика [Електронний ресурс] / О. В. Боброва, Н. Г. Міхановська, К. А. Кривонос // The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series : Medicine. - 2020. - Iss. 40. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhM_2020_40_4
| 12. |
Даниленко Г. М. Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям учнів базової школи за умов обмеженої фізичної та соціальної активності [Електронний ресурс] / Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна, Н. І. Шкурапет, Н. Г. Міхановська // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. - 2020. - № 3. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSG_2020_3_8
| 13. |
Боброва О. В. Основні предиктори прогнозування тяжкості перебігу коронавірусної хвороби [Електронний ресурс] / О. В. Боброва, Н. Г. Міхановська, К. А. Кривонос, С. М. Воробйов // Міжнародний медичний журнал. - 2020. - Т. 26, № 4. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmzh_2020_26_4_16
| 14. |
Міхановська Н. Г. Скринінговий аналіз психосоціального функціонування молодших школярів в умовах навчального закладу [Електронний ресурс] / Н. Г. Міхановська, Ж. В. Сотнікова–Мелешкіна, Г. Є. Островська, Д. В. Штриголь // Eastern Ukrainian Medical Journal. - 2020. - Т. 8, № 4. - С. 351-359. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eumj_2020_8_4_5 На цей час все більшої актуальності набувають наукові дослідження щодо можливих психологічних та соціально-психологічних проблему дітей і підлітків протягом періоду їх навчання. Широке використання стислих скринінгових тестів-опитувальників дозволяє визначити можливі відхилення у психосоціальному функціонуванні звичайних дітей та підлітків, дітей із соматичними захворюваннями, жертв насильства. Мета дослідження було підвищення ефективності визначення психосоціальної дисфункції у дітей молодшого шкільного віку шляхом аналізу результатів скринінгового дослідження. За допомогою методики "Перелік дитячих симптомів" з його дитячою (Y-PSC) та батьківською (PSC) версіями в український адаптації було обстежено 263 учні початкових класів та 228 їх батьків шляхом заповнення паперового варіанту опитувальника або його точної версії у онлайн-форматі. Статистичну обробку даних проведено за допомогою t-тесту та одно факторного дисперсійного аналізу у ліцензованому програмному пакеті SPSS Statistic v.20. За адаптованою версією методики було визначено, що загальний середній рівень психосоціального функціонування дітей молодших класів за Y-PSC перевищував встановлену норму, особливо на 2-му та 3-му роках навчання, що може свідчити про деяке напруження механізмів психосоціальної адаптації протягом цього періоду. Критично високими за дитячою версією у 12,9 % випадків були показники за субшкалою уваги, у 33,1 % - інтерналізації та у 21,7 % - екстерналізації. За батьківською версією PSC критично високими у 18,9 % випадків були показники за субшкалою уваги, у 7,9 % - інтерналізації та у 32,9 % досліджуваних за субшкалою екстерналізації. За допомогою однофакторного дисперсійного аналізу встановлено, що на психосоціатьний стан впливали стать, рік навчання та спосіб опитування. Наприклад, показники за субшкалою уваги та екстерналізації були вищими за онлайн-даними. У дівчат визначався більш високий рівень інтерналізаціїї, а у хлопців вірогідно - екстерналізації і за батьківською, і за дитячою версією. Показники за субшкалою уваги та екстерналізації були суттєво вищими у першокласників, а рівень інтерналізації - у учнів 2-го та 3-го року навчання. Таким чином, одержані результати можуть стати підгрунтям для подальших досліджень різних вікових категорій дітей шкільного віку та підлітків. Крім того, динамічне спостереження за дітьми групи ризику в умовах залучення до їх супроводу, психологічних інтервенцій, психоосвітніх програм з боку психологів, насамперед, шкільних, може створювати певні обгрутовані заходи для подолання та дезактуалізації наявних відхилень на доклінічному рівні.
| 15. |
Боброва О. В. Особливості перебігу токсоплазмозу та токсокарозу, їх профілактика в умовах пандемії СOVID-19 [Електронний ресурс] / О. В. Боброва, Н. Г. Міхановська, К. А. Кривонос, С. М. Воробйов // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - № 3-4. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2021_3-4_11
| 16. |
Михайлов Б. В. Поліпрофесійна підготовка фахівців для медико-психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції [Електронний ресурс] / Б. В. Михайлов, В. В. Чугунов, Н. Г. Міхановська, І. В. Романова, І. М. Сарвір, Г. П. Андрух, П. Г. Андрух, М. А. Гавриленко, Ю. І. Засєда, О. І. Кудінова // Український вісник психоневрології. - 2015. - Т. 23, вип. 2. - С. 119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2015_23_2_50
| 17. |
Боброва О. В. Трансляційна медицина: шляхи розвитку в сучасних умовах, проблеми та перспективи в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Боброва, Н. Г. Міхановська, К. А. Кривонос // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2022. - Вип. 9. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsmh_2022_9_8
| 18. |
Боброва О. В. Особливості патогенезу, епідеміологія, діагностика, підходи до лікування та профілактика віспи мавп, сучасний стан проблеми в Україні та світі [Електронний ресурс] / О. В. Боброва, Н. Г. Міхановська, К. А. Кривонос // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2022. - Вип. 9. - С. 56-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsmh_2022_9_9
| 19. |
Боброва О. В. До проблеми профілактики поширення коронавірусної хвороби COVID-19 серед дітей і підлітків шкільного віку [Електронний ресурс] / О. В. Боброва, Н. Г. Міхановська, К. А. Кривонос, С. М. Воробйов // Міжнародний медичний журнал. - 2022. - Т. 28, № 1. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmzh_2022_28_1_18
|
|
|